Методична робота в ДНЗ №7 «Горобинка» будується на основі державних нормативних документів про освіту, зокрема тих, що регламентують і визначають основні напрямки та зміст освітньо – виховної роботи з дітьми ( Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти), навчальних планів, програм, методичних рекомендацій, новинок психолого – педагогічної літератури, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, удосконалення навчально – виховного процесу, напрямків роботи педагогів .
У методичному кабінеті зібрано фахову літературу, педагогічні видання,творчі напрацювання педагогів, кращі зразки конспектів,занять, свят, розваг, постійно організовується виставка новинок методичної літератури.
Методична робота дошкільного закладу ґрунтується на сучасних досягненнях психолого – педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів. Планування методичної роботи нашого закладу відображено у річному плані роботи в розділах «організація методичної роботи з кадрами», «робота методичного кабінету».
Науково - методична проблема ДНЗ на 2015 -2016н.р.:
«Підвищення якості дошкільної освіти через формування інноваційної культури педагога як важливого чинника у формуванні національно свідомої, творчої, життєво компетентної особистості дошкільника»
Методична робота у 2015 - 2016 н.р., спрямована на розв’язання основних пріоритетних завдань:
1. Організація роботи педагогічного колективу на реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти – Державного стандарту дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 № 615.
2. Здійснення наступності та безперервності між дошкільною та початковою ланками.
3. Забезпечення належних умов для охорони здоров’я, навчання, виховання, фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку дітей, їх соціально-психологічної адаптації та активної життєдіяльності.
4. Удосконалення розвитку мовленнєвої компетентності шляхом спілкування рідною мовою, виховування в дітях почуття патріотизму, толерантності до людей різних національностей
5. Формування у вихованців обізнаності з працею дорослих та ціннісного ставлення до результатів людської праці, бажання долучатись до посильної предметно-практичної діяльності
6. Зміцнення взаємозв’язку дошкільного навчального закладу з батьківською громадськістю з питань особистої безпеки та захисту здоров я відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти.
7. Підвищення інформаційної культури педагогів та удосконалення педагогічної компетентності у сфері інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ);
Методична робота базується на принципах:
· гуманізм, демократизм
· педагогічна співпраця з вихователями;
· робота в режимі довіри,доброзичливості;
· творча атмосфера,стимулювання творчої активності;
· допоміжно – результативний контроль;
· надання вихователеві права вибору;
· системність методичних заходів;
· щоденна допомога.
Основні напрямки методичної роботи:
· Спостереження за навчально – виховним процесом,виявлення недоліків,попередження помилок,надання допомоги вихователям;
· Забезпечення фахового зростання педагогів;
· Плекання кращого педагогічного досвіду;
· Ознайомлення колективу з методичними новинками;
· Впровадження в практику роботи сучасних педагогічних знахідок;
· Підготовка та проведення методичних заходів;
· Розробка методичних рекомендацій;
· Планування,фіксування,аналіз,звіт.
Етика для працівників дошкільного закладу.
· Праця в дошкільному закладі вимагає особливої поведінки:
Відданість справі,любов до дітей.
· Інтелігентні стосунки між колегами: взаємоповага,увічливість,витримка,чуйність,співчуття.
· Мати достоїнства, гордо носити звання – це має виявлятися у приязних стосунках між колегами,у поведінці,повазі одне до одного.
· Педагогічний такт має виявлятися у вимогливості,насамперед до самого себе, справедливим і чесним у всьому:роботі,стосунках,адже справедливість – це регулятор моральних взаємин.
· Педагогам довірили найдорожче – дітей, вони мають усвідомлювати це.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.