Методична робота в ДНЗ №7 «Горобинка» будується на основі державних нормативних документів про освіту, зокрема тих, що регламентують і визначають основні напрямки та зміст освітньо – виховної роботи з дітьми ( Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти), навчальних планів, програм, методичних рекомендацій, новинок психолого – педагогічної літератури, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, удосконалення навчально – виховного процесу, напрямків роботи педагогів .

У методичному кабінеті зібрано фахову літературу, педагогічні видання,творчі напрацювання педагогів, кращі зразки конспектів,занять, свят, розваг, постійно організовується виставка новинок методичної літератури.

Методична робота дошкільного закладу ґрунтується на сучасних досягненнях психолого – педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів. Планування методичної роботи нашого закладу відображено у річному плані роботи в розділах «організація методичної роботи з кадрами», «робота методичного кабінету».

Науково - методична проблема ДНЗ на 2015 -2016н.р.:

«Підвищення якості дошкільної освіти через формування інноваційної культури педагога як важливого чинника у формуванні національно свідомої, творчої, життєво компетентної особистості дошкільника»

Методична робота у 2015 - 2016 н.р., спрямована на розв’язання основних пріоритетних завдань:

1. Організація роботи педагогічного колективу на реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти – Державного стандарту дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 № 615.

2. Здійснення наступності та безперервності між дошкільною та початковою ланками.

3. Забезпечення належних умов для охорони здоров’я, навчання, виховання, фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку дітей, їх соціально-психологічної адаптації та активної життєдіяльності.

4. Удосконалення розвитку мовленнєвої компетентності шляхом спілкування рідною мовою, виховування в дітях почуття патріотизму, толерантності до людей різних національностей

5. Формування у вихованців обізнаності з працею дорослих та ціннісного ставлення до результатів людської праці, бажання долучатись до посильної предметно-практичної діяльності

6. Зміцнення взаємозв’язку дошкільного навчального закладу з батьківською громадськістю з питань особистої безпеки та захисту здоров я відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти.

7. Підвищення інформаційної культури педагогів та удосконалення педагогічної компетентності у сфері інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ);

Методична робота базується на принципах:

· гуманізм, демократизм

· педагогічна співпраця з вихователями;

· робота в режимі довіри,доброзичливості;

· творча атмосфера,стимулювання творчої активності;

· допоміжно – результативний контроль;

· надання вихователеві права вибору;

· системність методичних заходів;

· щоденна допомога.

Основні напрямки методичної роботи:

· Спостереження за навчально – виховним процесом,виявлення недоліків,попередження помилок,надання допомоги вихователям;

· Забезпечення фахового зростання педагогів;

· Плекання кращого педагогічного досвіду;

· Ознайомлення колективу з методичними новинками;

· Впровадження в практику роботи сучасних педагогічних знахідок;

· Підготовка та проведення методичних заходів;

· Розробка методичних рекомендацій;

· Планування,фіксування,аналіз,звіт.

Етика для працівників дошкільного закладу.

· Праця в дошкільному закладі вимагає особливої поведінки:

Відданість справі,любов до дітей.

· Інтелігентні стосунки між колегами: взаємоповага,увічливість,витримка,чуйність,співчуття.

· Мати достоїнства, гордо носити звання – це має виявлятися у приязних стосунках між колегами,у поведінці,повазі одне до одного.

· Педагогічний такт має виявлятися у вимогливості,насамперед до самого себе, справедливим і чесним у всьому:роботі,стосунках,адже справедливість – це регулятор моральних взаємин.

· Педагогам довірили найдорожче – дітей, вони мають усвідомлювати це.

Кiлькiсть переглядiв: 347

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.